Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, maart 18

H&M musthave's #1.

Bonjour! H&M is zeker één van mijn favoriete winkels. Niet alleen omdat de kleren & accesoires er helemaal niet duur zijn, maar ook omdat ik er gewoon zó gemakkelijk iets leuks vind. Toen ik een aantal dagen eens keek op de H&M-site, zag ik een paar gewéldige dingen die ik gewoon moet hebben! De dingen hierboven zijn er een paar van. Zo'n riem heb ik al, maar ik heb 'm er toch bijgezet omdat ik hem gewoon vond passen bij de rest, en zo wordt het meteen een soort van outfitpost. Ik vind vooral het topje & rokje erg mooi. En dat tasje is gewoon superschattig. En dat allemaal voor minder dan 10euro ! Oooh, ik wou dat ik deze schatjes vandaag nog kon halen. Een kort postje vandaag, maar natuurlijk heb ik net als de meeste andere bloggers examens. Dus hierbij wil ik iedereen héél veel succes wensen met zijn/haar examens !