Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, juni 10

Paradisebirds and gold accents.





















Bonjour. Vandaag had ik ineens zin om mijn nagels te lakken, met één nagel in een ander kleur. En dit is het resultaat. Ik vind die foto wel iets hebben, hij doet me denken aan...vakantie. Paradijsvogels, ofzo. Jeweetwel, van die vogels met al die mooie kleuren. (: Paradijsvogels, dus. Vandaag was ik ook in zo'n bui om van alles en nog wat foto's te gaan trekken. Met als gevolg dat mijn computer nu volstaat met foto's van boeken, nagellakjes, flesjes Arizona, Pip-Studio bedlakens, klokken, kadertjes enzovoort. Hihi. Ik denk de laatste tijd trouwens ook veel te veel na of mijn zinsbouw van dingen die ik schrijf/zeg wel klopt. Dat komt omdat ik overmorgen examen Grieks heb, en de mensen die ook Grieks (of Latijn) volgen, zullen wel begrijpen wat ik bedoel. De verhouding van werkwoorden tegenover andere. Antorioriteit & Posterioriteit enzo.Oh, ik heb echt serieus een probleem...

Cocorocha-flareapril2010_large  Sarah-gadon4_large
Nu ik het toch heb over paradijsvogels en de combinatie van felroze, goud en flashy-blauw, kunnen deze foto's er ook wel bij. Ik vond ze allebei echt zó mooi! De eerste is een cover van een modemagazine genaamd 'FLARE' (iets uit Canada, denk ik), waarvan ik de kleuren echt prachtig vind. De tweede foto heb ik -net als de eerste- gevonden op weheartit, nadat ik opzoek ging naar meer covers van 'Flare'. Waarschijnlijk is het een foto uit één van hun fotoshoots. Anyways, ik vind ze allebei echt magnifique.


Liefs, Chloé.