Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zaterdag, december 3

I feel like Cinderella.

Bonjour. Vandaag wordt niet zo'n lange post. Ik heb maandag namelijk al examen. Grieks. Diepe zucht.
Gelukkig zijn er nog zo'n paar lichtpuntjes in mijn leven. Eén van die lichtpuntjes is dat die lieve lieve sinterklaas komt! Vanavond ga ik bij mijn oma, hehe. Ik vind het altijd zo schattig om te zien hoe mijn twee kleine nichtjes dat speelgoed zien staan & roepen 'ooooooh, kijk mama!'. Dan maakt het voor mij niet uit dat ik geld krijg in plaats van een barbiepop. (:  Ik weet niet hoe het komt, maar ik kan altijd beter studeren als ik iets heb om naar uit te kijken. Ik heb het gevoel dat ik nog zo veel af moet krijgen voor we vertrekken naar mijn oma. Ik voel me net Assepoester. Alleen heeft zij muizen en vogels die haar helpen met haar werk. Ik wou dat die hele hoop knuffeldieren die ik al mijn hele leven onderdak geef eens iets voor mij terugdoen, mijn kamer opruimen bijvoorbeeld. Of mijn vierhonderd-en-twee-woordjes grieks leren, nog beter.
Can you imagine? :D

Teddy & big glasses & grammaticaboek Grieks.

Het eeuwigboeiende grieks. --'

Me, studying.
Lots of love, Chloé. x

2 opmerkingen:

  1. Ai, dat grieks ziet er echt verschrikkelijk uit haha, ik ben blij dat ik dat niet heb! Succes er mee, en veel plezier met sinterklaas! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je morgen al een Grieks examen hebt, stom zeg! Heel veel succes gewenst. En veel plezier met Sinterklaas!

    Leuke blog heb je trouwens, ik ga je gelijk even volgen.

    BeantwoordenVerwijderen