Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, april 22

Music at the moment.

Als iemand vraagt wat mijn favoriete liedje is, weet ik meestal niet meteen wat te zeggen. Er is gewoon heel erg veel muziek waar ik van hou. In dit postje laat ik jullie mijn lievelingsliedjes op dit moment zien!


Wat ik altijd leuk vind, is luisteren naar liedjes die ik bijvoorbeeld een jaar geleden leuk vond. Dan lijkt het net of je weer terug een jaar jonger bent, vind ik. Dan denk ik ook altijd zo van: wauw, wat gaat de tijd snel. Hieronder is dus een lijst van liedjes die ik vorig jaar super vond, en nu nog steeds. 



Alexis Jordan ken ik sinds ze kwam optreden in een van de liveshows van 'Idool 2011'. Ik vind Happiness echt een heel vrolijk liedje!


Nog eentje voor de mensen die Idool volgden: More to me. Als ik dit liedje hoor weet ik plots weer helemaal hoe mijn leven er een jaar geleden aan toe ging. Haha, dit klinkt raar.



Ik heb er de videoclip bij gedaan omdat ik die echt super vind. Als ik dit liedje hoor moet ik meteen aan 'So you think you can dance', denken. Ik vond dat er in dat jaar echt supergeweldige kandidaten zaten.


Vorig jaar hield ik ook erg veel van de muziek van Usher. Ik heb hem leren kennen door een vriend van mij, die naar een concert van Usher gewees was. 'More' is naast 'Omg' en 'Dj got us falling in love again' mijn lievelingsliedje.


Ooooh, dit liedje stond vorig jaar op mijn mp3 en ik luisterde er zowat iedere avond naar, zo mooi vond ik het. En nog steeds!

Welke muziek die jullie een paar jaar geleden beluisterden vinden jullie nog steeds mooi ?

Liefs, Chloé