Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

dinsdag, juli 3

Greetings from France.

Lafourcade-9_largeBonjour! Ik zit momenteel in een zetel vol kussens in de keuken dit postje te schrijven. Op mijn nagels heb ik 'Lavender Cupcake' van NYC en toevallig heb ik ook nog eens lavendelparfum op. Nouja, toevallig. Ik zit namelijk in de Provence, yay! Helaas is het vandaag echt superslecht weer -natuurlijk heb ik alleen maar shortjes en topjes mee- dus zit ik al de hele namiddag binnen. Maar het domein waar we verblijven is echt heel mooi -gelukkig heb ik geen hoogtevrees, want we zitten wel 600m ofzo hoog- maar echt in the middle of nowhere. Daarom ben ik dan ook heel blij dat er internetverbinding is, zodat ik tussendoor nog even kan bloggen of mijn facebook checken. Ik ga proberen jullie deze week op de hoogte te houden van wat ik zoal doe, en bien sûr komen ook mijn mooiste foto's op deze blog te staan!