Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

dinsdag, augustus 23

#6 Chloé's kamer.

Dag lieve volgertjes (:
Zoals ik al gezegd had in een vorig postje, zou ik mijn kamer laten zien.
Mijn kamer is écht niet groot en mijn muren zijn nog niet geverfd/behangen, omdat ik een paar maanden geleden verhuisd ben. Maar ik heb toch geprobeerd om het allemaal een beetje gezellig te maken, door posters op te hangen enzo.
Deze foto inspireerde mij om mijn muur vol te hangen met posters.

De meeste komen uit de JOEPIE, mijn favoriete tijdschrift. :D

Aan mijn muur zie je vooral Robert Pattinson, maar ook Dennis (Idool 2011), Alex Pettyfer en Katy Perry.
Dit vind ik persoonlijk het leukste deel van mijn kamer.

Dan, tussen al de posters, heb ik zo'n soort..vensterbank. Maar dan tegen de muur, snapje? xd Ik wist niet hoe ik het anders moest noemen...
Daar zet ik al mijn favoriete spulletjes op. Ik toon hem jullie van rechts naar links. (:


Juwelenhoudertjes uit Spanje, een opengeslagen Hoe-overleef-ik-tijdschrift, juwelendoosjes, een lavendelzakje, een nagellakje van Chanel en een poster/reclame van Louis Vuitton. Eén van mijn favoriete hoekjes van de kamer.

Mijn dagboek van Pip Studio, kaartjes uit de Provence, mijn make-up tasje, een foto van mijn bf en ik & een strikje.


Een felroze zonnebril, een koptelefoon van roxy, kaartjes van de HEMA, colaflesjes van Karl Lagerfeld, een popje met knoopoogjes, een polkadot-portemoneetje, strips van Rozen Maiden, een spaarpot in de vorm van een chihuahua en een pagina uit de Elle.
Deze kleine spulletjes geven mijn kamer kleur. (:


Mijn bureau. Ik weet het ,erg saai. Maar ik denk dat dat wel zal verbeteren als de muur erachter geverfd of behangen is. Het whiteboard tegen de muur gebruik ik om ideetjes -onderandere voor de blog- op te hangen. Ik heb het gekregen van mijn beste vriendin, voor mijn verjaardag.



Mijn bed ^^
Meestal heb ik een laken van Pip Studio opliggen, maar deze keer is het van IKEA.
De kussens zijn van Nici, IKEA & Pip Studio.



Dit is een soort van...zithoekje. Ernaast staat een tafeltje met tijdschriften.
Ik lees vooral de JOEPIE en de Elle.


Mijn kleerkast. Deze toon ik nog wel eens wat uitgebreider :)

Zo, dat was dus mijn kamer. Zeg maar wat je er van vind (':
Ik heb ook een vraag voor jullie: welke kleur of welk behangpapier hebben jullie?Ik weet namelijk totaal nog niet welke kleuren ik ga nemen, als het zover is...

Liefs, Chloé x






12 opmerkingen:

  1. Leuke kamer heb je nu al!
    Ik ga mijn kamer vanmiddag opruimen haha. mijn behang kleur is heel lichtgroen.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kamer heb je! http://xmanon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kamer heb jij!
    Mijn behang kleur is lila.

    Xoxo, leoniae
    p.s: Bedankt voor je reactie op mijn blog leoniae!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind je kamer superleuk!
    mijn kamer is een beetje olijfgroen
    met heel fel paars!, is heel mooi al zeg ik het zelf ;)

    ik volg je, zou je mij misschien ook willen volgen??

    x Vera
    www.blogAwogga-haha.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aah super schattige kamer! echt mooi!
    ik heb geen behang, mijn muren zijn gewoon wit :)
    xjenni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kamer heb je (:
    en toffe blog!
    elkaar volgen?
    liefs x

    http://julie-fashiondream.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi!! :)
    I really love your blog,
    I follow you :D
    ... maybe if you want,you could visit my blog too
    ( I hope you like it and follow me back ;))
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kamer heb je! Echt vrolijk met al die kleurtjes en super schattig. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen