Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

dinsdag, augustus 23

#6 Even een vraagje aan alle ervaren bloggertjes (:

Hoi allemaal (:
Dit is even een tussenpostje, of hoe je het ook kan noemen.
Ik ben namelijk bezig met het postje over mijn kamer, dat komt er straks op. (:


Maar ik heb dus een vraagje aan alle mensen die al een tijdje bezig zijn met blogger.
Bij sommige blogs zie je niet het hele postje, maar slechts een 'inleiding'.
Je kan dan klikken op 'meer lezen' of 'read more', of wat dan ook ;p

Kan er me iemand kort uitleggen hoe dat moet?
Gaat dat gewoon met blogger of moet je daar iets speciaals voor doen...?


Bisous Chloé x

2 opmerkingen:

  1. iets met codes ofzo, ik wil weten hoe mensen die 'tags/labels' doen D: ik kan t nergens vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je een read more wil toevoegen, moet je dit doen:
    Open een nieuw postbricht,
    bovenaan je bericht staan tekens, zoals uitlijning (of je je tekst midden, links of rechts wil hebben). Links naast de uitlijning staat 'Jump break invoegen' klik hierop en deze lijn is voor je post waar de read more (of gewoon lees meer) knop komt.

    Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is ^-^.
    Xoxo, leoniae
    p.s: Labels staat boven de berichtopties en die staan onderaan een nieuw bericht (boven bericht publiceren). Vul daar een labelnaam in voor je post ;).

    BeantwoordenVerwijderen