Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

dinsdag, november 22

Nail of the day. #1



Bonjour.
Ik heb het echt zo ontzettend druk. Binnen anderhalve week heb ik al mijn eerste examen en ik ben er nog helemaal niet klaar voor. Toch probeer ik zo nu en dan eens iets te posten.

Dit weekend wou ik mijn nagels lakken, maar niet gewoon een kleurtje. Ik heb er stipjes op gezet. Dit heb ik gedaan om twee redenen.

De eerste reden is dat ik de vreselijke gewoonte heb om op mijn nagels te bijten, en om dat af te leren spendeer ik zo veel mogelijk tijd aan mijn nagels lakken & versieren enzo. Zo bijt ik er minder op, haha (: Aan al de mensen die ook nagelbijten: probeer het, dit helpt!

De tweede reden is dat ik het gewoon super vind om steeds nieuwe kleurencombinaties enzo te ontdekken. (:

Voor deze nailart heb ik het lakje 'Raspberry fields forever' van Catrice & een tip painter van essence gebruikt. Ik vind dit een simpele, maar vooral zeer leuke nailart.
Het past ook heel goed bij donkerblauw, en mijn kleerkast hangt zo'n beetje vol met donkerblauw, haha.

xx'


3 opmerkingen: