Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

donderdag, september 15

Requestjes!

Bonjour :D
Sorrysorry dat ik al zo lang niet meer gepost heb!
Ik volg gewoon een redelijk zware richting (Grieks-Latijn) en daarom kan ik niet zo vaak bloggen.
Dit is eigenlijk maar een tussenpostje, of eigenlijk een 'oproepje'.

(Morgen komt er een outfit op)


Tumblr_lrkqnz3vtm1qmevz7o1_400_large
Ik wil namelijk graag jullie tekenen :D
Dus wil je dat ik jou teken, zeg het maar, en dan zoek ik op jouw blog een foto van jou, met een outfit die je op je blog gepost hebt.
Dit doe ik omdat ik heel graag teken & omdat het voor mij 'een uitdaging' is ;p

xx'

1 opmerking:

  1. leuk dat je ook zo bezig bent met tekenen!
    ik wil best wel een foto opsturen maar ik kan het niet doen ;)
    ik blijf anoniem!
    wel heel erg leuk idee (:
    je mocht trouwens die tekening wel op je blog zetten hoor.
    sorry voor de laatte reactie maar mijn computer verbood(verbiedde?) het me om bij iemand een reactie te plaatsen!
    x.

    BeantwoordenVerwijderen