Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

dinsdag, juni 12

After 99 comes 100.


554653_3637903940025_972635523_n_largeDag lieve lezers van fairytalesaddicted, misschien had je het al gezien, maar ik heb op dit moment 99 volgers! Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn blog, het betekent echt heel veel voor mij! Omdat ik bijna 100 volgers heb, wil ik iets speciaals gaan doen...


Ik ben namelijk van plan een filmpje te gaan maken!
Waarover weet ik nog niet, dat mogen jullie beslissen. Dus, wat lijkt jullie het leukst om een filmpje van te maken? Hier een paar ideetjes...

Tumblr_leq01biaow1qdpsx9o1_500_large♥ nagellakstash
♥ shoplog
♥ roomtour
♥ nailart (dit lijkt me wel moeilijk, maar zeker het proberen waard!)
♥ kapsel inspiratie
♥ what's in my bag?
♥ ....?





Dus...ik wil jullie mening weten! Filmpje maken of niet? En wat willen jullie dan het liefste zien?
LET ME KNOW! Dan is het alleen nog wachten op die honderste volger... ;)

Liefs, Chloé.