Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

maandag, juni 18

Mijn stijlicoon.


copyrigt by Krisina Bazan / photography bij James Vynn





Er is me al meerdere malen gevraagd wie mijn stijlicoon is; naar wie ik opkijk. Tot vorige week vond ik dat een moeilijke vraag om te beantwoorden. Maar toen ik de blog 'Kayture' van Kristina Bazan ontdekte, wist ik het gewoon...

Kristina Bazan is een achtienjarig meisje die blogt over mode & beauty. Haar blog omschrijft ze zelf als 'the window to my lifestyle'. Ik vind haar blog echt gewéldig! Kristina zelf is echt een ongelooflijk mooi meisje, met heel erg professionele outfitfoto's en een leven om jaloers op te zijn. Mensen die haar blog ook volgen begrijpen waarschijnlijk wel wat ik bedoel. Hieronder een paar van mijn favoriete outfitfoto's....

Waarom ik Kristina mijn stijlicoon noem?
Ten eerste adoreer ik haar stijl gewoon. Ten tweede vind ik haar outfitfoto's, zoals ik al zei, fabelachtig en bovendien zeer inspirerend. En ten derde; Kristina's leven lijkt voor mij gewoon echt een sprookje. Zij is de eerste persoon waar ik echt naar opkijk, mijn eerste 'echt' stijlicoon dus, hihi.

bron: Kayture / photography: James Vyn













Ik zou hier echt nog honderden foto's kunnen plaatsen, maar misschien is het leuker om Kristina's blog zelf te ontdekken. Jullie kunnen de blog vinden op www.Kayture.com. Ik ben alvast een trouwe volger!

Wie is jullie stijlicoon?
liefs, Chloé