Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

donderdag, oktober 27

'Cuz it goes on and on and on.



Bonjour :DIk ben een slechte blogger, ik geef het toe.
Hoewel ik vol ideeën zit, is het alweer een tijdje geleden dat ik nog een degelijk postje heb geschreven. Maar morgen ga ik op uitstap met mijn klas, dus ik beloof plechtig foto's te nemen van mij en mijn oh-zo-geweldige klasje. Dit was sarcastisch.
Mijn klas is vreselijk. Correctie: de helft van mijn klas is vreselijk.

Wat ik nog ga doen in de vakantie?Uitslapen, veel foto's treken, een Halloween outfit samenstellen, veel posten natuurlijk, afspreken met vriendinnen, en -tromgeroffel- ik ga (misschien) voor 3 dagen naar Londen!

Londen vind ik zo'n geweldige stad! Vooral op Kerstmis is het er zooo gezellig <3
Ik hoop dat er nu iets te doen is rond Halloween. Ik ben echt zo'n halloweenfreak. (;
Daarom ga ik de komende dagen ook veel postjes rond halloween schrijven.

Volgens mij was dat het zo'n beetje. Ohja, zoals je waarschijnlijk wel zult gemerkt hebben, heb ik een nieuwe layout. Deze is maar tijdelijk! Ik was de vorige gewoon
alweer beu, daarom even een 'tussenlayout'.

xx'

1 opmerking:

  1. sweet post!
    Love youre hair.
    I'm following now!
    would love you to follow me..
    love,xx

    BeantwoordenVerwijderen