Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, oktober 9

Shoplog kruidvat.

Bonjour :D
Vrijdag ben ik na school met mijn zus naar het kruidvat geweest.
Daar heb ik een paar superleuke spulletjes gekocht.


Wil je weten wat ik gekocht heb? Klik dan op 'meer lezen'.





 
Dit nagellakje van Essence lag in de koopjesbak voor maar 1euro!
Het is van de LE Ballerina Backstage, nr 04: 'Do a floating pirouette'.



CATRICE: 360| Raspberry fields forever.
Deze wou ik eigenlijk al een tijdje hebben, en eindelijk heb ik 'm gekocht.
Ik vind het een geweldig kleurtje & misschien ga ik hier eens een revieuw over doen.


En At last, but not least: een tip painter van CATRICE.
Geweldig voor nailart, en dat voor 1euro!
Misschien ga ik maandag kijken of ze er nog hebben, want dit is gewoon superhandig.


xx'





 

4 opmerkingen: