Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

donderdag, oktober 6

Mijn schoolagenda.

Bonjour :D
Deze blog bestaat nu al bijna twee maand & ik heb momenteel 25 volgers.
Ook al is dat niet zo héél veel, ben ik hier al superblij mee :D
Dus aan al mijn superlieve volgertjes: bedankt! <3


Omdat ik niet zo veel huiswerk had vandaag, heb ik mijn schoolagenda gepimpt.
Als je het resultaat wilt zien, klik dan op 'meer lezen' ;)




Mijn inspiratie voor mijn agenda kwam eigenlijk van deze blog. Meer bepaald van de nieuwe header (met de bloemen & Alice). Ik had het idee om een soort van collage te maken.
Hiervoor had ik een cover van de JOEPIE in mijn agenda zitten. Maar die was ik al snel beu en dus ligt die cover nu te rusten in mijn vuilbak.


Dit is dus de voorkant van de agenda. Zoals ik al zei, is het een collage, met foto's van mij en vrienden en vriendinnen, en leuke plaatjes. Op de bovenste rij zie je de 2 plaatjes van de header + een foto van een soort 'pop' die ik geweldig vond. <3

En dit is de achterkant:

Het is een foto van Blythe die een soort van...verjaardagsfeestje houdt.
Ik vond deze foto gewoon superschattig.

Mijn vraag voor jullie:
1. Hoe ziet jullie agenda eruit?
2. Wat vinden jullie eigenlijk van de blog? (layout, inhoud, schrijfstijl,...)
    & wat zou er nog kunnen veranderen/bijkomen? Hebben jullie ideeën? Zeg maar! :D

With love; Chloe.

6 opmerkingen:

  1. BLYTHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3

    Ik heb de Fancy agenda (met foto's), kon m gwn niet laten liggen! Maar volgend jaar neem ik een standaard agenda die ik kan oppimpen met herinneringen (:

    IK LIEFT JOUW BLOG!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gepimpt! (:
    En jammer dat je niet meer weet waar dat winkeltje was! ;p.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil jou agenda hihi!
    Ik vind hem echt heel mooi.

    xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen