Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zaterdag, januari 28

11 vragen tag.

Tumblr_lhv5zerkwd1qa2txho1_1280_large
Volgens mij heeft bijna iedere blogger deze tag al eens gekregen: de 11 vragen tag. Hier moet ik 11 dingen over mezelf vertellen, 11 vragen beantwoorden & 11 vragen bedenken voor de mensen die ik ga taggen.
Ik ben getagd door de lieve Manon van 'The Fashion Blog of Manon', dankjewel !

11 things about me
  1. Ik val vaak in slaap tijdens het studeren. Ja, echt!
  2. Mijn lievelingskleuren zijn donkerblauw, lichtroze & lila. 
  3. Als ik de slappe lach heb, duurt dat meestal wel een stuk of... 10 minuten.
  4. Ik stijl -bijna- iedere dag mijn haar, ik kan er gewoon echt niet tegen als het te veel krult.
  5. Mijn lievelingsgetal is 11.
  6. Ik ben echt ONGELOOFLIJJK bang van ganzen!
  7. Ik doe als hobby dansen.
  8. De vakken die ik echt het mééste haat zijn frans en chemie.
  9. Ik doe Grieks-Latijn op school.
  10. Ik vind Abercrombie een beetje een snobmerk, maar heb het zelf wel, hihi.
  11. Ik ben 100 procent team Edward, behalve als er zoiets bestaat als een 'team Mike'. (;

Mijn mode-icoon Vanessa H.
Wie is jou mode-icoon?
Hmm, ik vind de stijl van Vanessa Hudgens wel cool, maar Aria uit 'Pretty Little Liars' vind ik ook altijd geweldig gekleed!

Wat staat voor je voorop je liefde of je vrienden?
Meestal wordt ik verliefd op één van mijn vrienden, dus allebei eigenlijk, haha (:

Wat vind jij echt een fijn product, en zou je iedereen willen aanraden?Deze vind ik een moeilijke.... Ik zou eigenlijk gewoon de nagellak van catrice willen aanraden, deze is goedkoop en lakt echt geweldig goed!


Wat vind je een absolute miskoop, en raad je dus helemaal niemand aan?Ik heb ooit eens 2 truitjes van de Pimkie gekocht, ze waren echt heel mooi maar direct uitgerokken!
Zeer slechte kwaliteit dus, en het is niet dat ze nu zo goedkoop waren...

Wat vind jij van panterprint?
Leuke vraag ! Ik vind 'm wel cool, maar niet met roze of blauw ofzo. Gewoon de 'panterkleuren' wel.
Maar ik zou het niet meteen gaan kopen in kledij, wel in accesoires ofzo. (zie foto)
Wat vind jij van een bril?
Ik draag zelf een bril voor de televisie en heel soms in de klas, en vind dat écht niet leuk. Maar de mijne is dan ook echt niet mooi. De 'nerdbrillen' vind ik wel echt geweldig! :D

377206_263665200357181_165534223503613_753892_1515938899_n_largeEen jaar lang geen foundation , of een jaar lang geen mascara?
Dan kies ik voor een jaar lang geen mascara. Mascara draag ik namelijk niet op school, omdat ik vaak tranen in mijn ogen heb -een allergie ofzo- en dus loopt die toch uit, haha (:.

Hoe omschrijf je jou stijl?
Euh, blauw? Ik heb echt superveel donkerblauwe dingen in mijn kleerkast hangen. Maar ik hou ook wel van zwarte kant, romantische bloemenmotiefjes, skinny jeans, sjaals enz...

Tumblr_lo9d289xgr1qcrf65o1_500_largeBloemenprint of tribalprint?
Bloemenprint!

Wat vind je het mooist aan jezelf?
Hmm...Veel mensen zeggen dat ik mooie ogen heb, en ik denk dat ik die zelf ook het mooiste vind aan mezelf.

Wat is jou aller ergste blooper?
Ik heb echt al zooo veel bloopers meegemaakt! Vorige week had ik bijvoorbeeld net een nieuwe Hollister-pull gekregen. Ik deed hem de volgende dag aan, en zag mijn vriendin wijzen naar mijn zij. Ik keek en zag dat er nog zo'n plakker met de 'M' van medium opplakte. WHAT A SHAME! Gelukkige had alleen zij het gezien...

Mijn vragen aan de mensen die ik zodadelijk ga taggen...
-Wat vind je het belangrijkste: dat je make-up goed is, of dat je haar goed ligt?
-Ben je bang van een bepaald dier, zoja welk?
-Heb je 'verborgen talenten'? Zoja, welke?
-Wie is je favoriete personage uit een film?
-Wat is je favoriete accesoire?
-Ben je ooit al eens afgewezen geweest toen je het aanvroeg met iemand? Eerlijk zijn!
-Wie ben jij in je vriendenkring? De goede vriendin, de grappenmaakster, de fashionista,....
-Wat neem jij mee naar school: een rugzak of een tas?
-Wat kies je: 1 duur kleedje of 5 items voor dezelfde prijs?
-Van wie heb jij allemaal posters ophangen in je kamer?
-Waaraan geef jij je zakgeld het meeste uit?

Nu moet ik nog 11 mensen taggen. Dit was echt heel moeilijk omdat bijna IEDEREEN deze tag al heeft gedaan! Daarom heb ik maar 6 mensen getagd. Lekker tegen de regels, haha n,n
Liefs, Chloé