Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

woensdag, januari 18

Nieuw commentsysteem.

Tumblr_kptqlhlduo1qa2g5oo1_400_large
Bonjour. Zoals je in de titel al kon lezen, heb ik een nieuw commentsyteem. Of dat zou er toch moeten zijn, dit is eigenlijk het 'testpostje'. Ofzoiets. Ik heb vandaag niet echt iets degelijk kunnen schrijven omdat ik nog steeds ziek ben. Ik ben al 5 dagen nog geen seconde buiten geweest, kun je het je voorstellen? Normaal gezien haat ik het om te gaan wandelen, of fietsen, maar nu zou ik echt ZO graag eens naar buitengaan en nouja, frisse lucht inademen. ;) Morgen komt de dokter. Dat betekent dat ik vrijdag -hopelijk- weer naar school kan. Intussen verdoe ik mijn tijd met slapen, rusten, lezen... Pft, saai leven. En dan heb ik ook nog eens die hele week die ik zal moeten inhalen op school. Zucht.

Maar ik dwaal af. Het commentsysteem dus. Ik heb dit gedaan omdat ik bij sommige blogs geen reactie meer kon achterlaten met GFC, en ik wou er zeker van zijn dat iedereen reactie's kan achterlaten op deze blog. En nu kunnen volgens mij ook mensen zonder blog reactie's achterlaten. Joepieee. :D xx'