Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

maandag, januari 23

She wears high heels and i wear sneakers.

399808_213424455416864_100002479328998_450809_474191970_n_large
Bonjour. Eigenlijk zou ik dit postje 'she wears high heels and I wear a thing to help you when you broke your leg or whatever'. Met andere woorden: ik weet niet wat een verband in het Engels is. Vandaag tijdens LO heb ik mijn enkel verstuikt/gebroken -dat weet ik nog niet- toen ik over dat touw bij hoogspringen moest springen. Ik was er over hoor, maar ben van de mat gevallen, over mijn voet ofzo. Ogod, dit slaat nergens op. Morgen moet ik dus naar het ziekenhuis om te kijken of het gebroken is. I'm afraid. Ik heb nog nooit iets gebroken, en ik heb GEEN IDEE hoe het is om met een gips te moeten lopen. Het lijkt me vre-se-lijk. Nu hoop ik echt dat er hier iemand is die om de zoveel maand met krukken loopt en zegt 'Ach, het valt best wel mee, hoor'. Het ergste is, dat ik me het meeste druk maak om het feit dat ik misschien -want misschien is het helemaal niet gebroken- BELACHELIJKE kleren ga aan moeten. Zoals een joggingbroek, of een vreselijke wijde uitgerokken legging. Jugh.