Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, januari 22

Some birthday cards and presents.


Zondag was ik jarig. Doordat ik de hele week ziek was -nog steeds eigenlijk- had ik nog niet kunnen posten wat ik gekregen heb. Maar in dit postje laat ik jullie dus mijn cadeautjes & kaartjes zien. :)

Ik besef nu dat het echt vreselijk irritant is om een hele week ziek te zijn. Niet alleen omdat je 5 lange dagen niets te doen hebt, maar ook omdat je al die lessen moet inhalen. Eigenlijk zou ik vandaag de hele dag mijn cursussen moeten aanvullen, de dingen die ik niet gezien heb leren, oefeningen maken... Maar ik kon het niet laten om snel nog even een postje te schrijven.

Mijn verjaardag was de 15de januari. Ik ben nu dus 15. (: Ik vind verjaardagen echt GE WEL DIG!
De hele dag verwend worden, familie die komt, iedereen is blij, & natuurlijk zijn er de cadeautjes.

Van mijn ouders heb ik een dekbedovertrek van Pip Studio gekregen. Ik ben echt zo verslaafd aan dat merk. Als het niet zo duur was, zou ik zeker en vast ieder seizoen een nieuwe tas kopen, of een nieuw bedovertrek. Ik heb een blauw gekregen, één die heel erg goed lijkt op dat van op mijn wishlist.

Van mijn zus kreeg ik een heel schattige ketting met een soldaatje & een zwart strikje aan.
Het soldaatje doet me een beetje denken aan de Notenkraker, wat ik vroeger een geweldige film vond. Ook kreeg ik van één van mijn vriendinnen een soort van fotokader, maar dat ligt nog op school.


Ik kreeg ook nog een dvd box van de Vampire Diaries & natuurlijk veel kaartjes.
Zijn er trouwens mensen die de Vampire Diaries gezien hebben? (seizoen 1) Zoja, wat vonden jullie ervan?

xx'