Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

vrijdag, februari 10

It's friday, friday...- op zoek naar films!

309544_2211814937800_1320318083_1927417_941477114_n_large
Bonjour! Ein-de-lijk, het is vrijdag! Het leukste aan vrijdagen vind ik niet het thuiskomen na een lange week school, maar het lekker lang aan de fietsenstallingen op school blijven rondhangen om vervolgens als iedereen weg is nog eens langs te gaan in het kruidvat om te kijken of die nieuwe LE er al ligt. Herkenbaar?

Zoals in de titel al te lezen was, ben ik op zoek naar mooie films - onderandere voor vanavond.
Ik vind het leuk om na school iets te hebben om naar te verlangen, bijvoorbeeld een mooie film. Ik kan ook veel beter leren als ik weet dat ik die avond een aflevering van The Vampire Diaries -mijn nieuwe verslaving- of een leuke film zal bekijken. Maar ik dwaal af !

Dus...wat vinden jullie een geweldige film? Ik hou het meest van die typische meidenfilms (denk aan Monte Carlo, She's the man, Wildchild enz...). Maar ik hou ook van fantasy, zoals Harry Potter, Stardust...
Als het maar geen actie/oorlog/thriller is! Gewoon iets...meisjesachtig?

Tumblr_lfh43v2cfb1qargqko1_500_large

Ik ben benieuwd wat ik van tips zal krijgen!
Morgen komt er trouwens een extra grote post op -ik zeg nog niet waarover die zal gaan, maar het zal zeker iets te maken hebben met valentijn!

Liefs, Chloé.