Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, februari 26

She has been living in her uptown world.

'Uptown girl; she has been living in her uptown world.' Dit liedje doet me denken aan die typische snobjes die je op iedere school wel vind. Met hun Abercrombie-jeans, perfécte kapsel en Ice-watch...Ugh. Het is niet hun kledingstijl die ik verafschuw -nee, die adoreer ik zelfs- maar hun manier van doen. Zo van: 'Ik ben leuk want ik draag merkkledij'. Maar dit liedje doet me ook denken aan Spencer Hastings uit Pretty Little Liars. Oh, Spencer is zó geweldig! Alleen al haar kledingstijl...A-DO-RA-BLE!

Eigenlijk doet 'Uptown Girl' me aan zo vele dingen denken. Zoals ik al zei: snobs & Spencer. Maar als ik dit liedje beluister met mijn ogen dicht heb ik toch het meest het beeld van een meisje met van die lange, mooie blonde krullen die over een parelwit strand paradeert met op haar hoofd een rode Rayban -die vind ik zó mooi-. Ze draagt een rood en wit gestreept badpak en haar huid is perfect bruin gekleurd. Kan je het je voorstellen? Oh, ik wil nu echt op vakantie naar een tropisch eiland met een felblauwe zee en tienduizend palmbomen. Ik wil bruin worden en me net zo voelen als dat meisje...




 


Liefs, Chloé -xx-