Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

maandag, februari 20

Living young and wild and free.

Tumblr_llst8juia81qb8nvjo1_500_large
Bonjour! Dat vreemde ikzitopgeslotenineenveeltekleinkooitje-gevoel van gisteren -zie vorig postje- is helemaal weg. Zoals ik al dacht, heeft het me goed gedaan om eens buiten te komen. Ik ben gaan shoppen met de buurmeisjes en mijn zusje -die ik eigenlijk geen zusje meer zou mogen omdat ze al veel volwassener is dan ik ben, maargoed. In dit postje laat ik jullie een paar originele dingen zien om te doen in de vakantie.

Terwijl ik een lijstje aan het opstellen ben wat ik de komende 7 dagen allemaal wil gaan doen, luister ik naar 'Young, Wild and Free'. Dat liedje is met één woord OMGFREAKINGAWESOME. Het geeft me zo'n blij gevoel. Ik wil hierdoor in koeien van letters 'FOREVER YOUNG' in graffiti op mijn muur gaan spuiten, mijn haar Arianna Grande-rood verven en Pikachu gaan tekenen op mijn nagels. En weetje, dat laatste heb ik ook écht gedaan. Niet dat ik nu zo'n Pokémon-freak ben, hoor. Maar Pikachu is gewoon overschattig.

Ik wil jullie trouwens bedanken voor de lieve reactie's van gisteren op mijn postje. Ik kreeg van een paar mensen het compliment dat ik mooi kan schrijven, en dat betekent echt heel veel voor mij! Het is echt mijn allergrootste droom om later columns ofzo te gaan schrijven. Of beroemd worden met mijn blog, nog beter. En ik weet dat mijn verlangens wel héél groot zijn, maar ik blijf dromen, haha. (:


 Maak een stylebook.
Ga op zoek naar een eenvoudig, goedkoop schriftje en een paar modebladen. Dit wordt jouw persoonlijke stylebook. Het maakt niet uit wat je erin plakt, als jij het maar mooi vind. Het mooiste is als iedere pagina vol staat. Maar dan ook echt vol!  Je kan de pagina's natuurlijk ook vullen met lijstjes, things to do, tekeningen, verhalen, gedichten, ... Dit ga ik in ieder geval zeker doen deze vakantie!

Hou een beautydag.
Begin de dag met een frisse douche. Gebruik je allerfijnste douchegel & shampoo en doe ook conditioner op. Ik vind vooral de conditioners van Herbal Essences geweldig. Zoek dan een foto van je lievelings actrice/zangeres/fotomodel. Probeer je haar net zoals haar te doen. Het is leuk om je te laten inspireren door iemand waar je naar opkijkt. Ook je make-up kan je zoals haar doen. Je kan er een complete 'Celebrity make-over' van maken door ook je outfit aan te passen. Natuurlijk lak je ook je nagels en maak je achteraf een foto. Say cheese (:

Hou een filmmarathon.
Bel je vriendinnen (en vrienden) op en laat hen elk hun lievelingsfilm meebrengen. Iedereen brengt ook wat mee van snoep of chips plus een gezelschapsspel. Het klinkt misschien kinderachtig, maar 'Giebelen' en 'Monopoly' blijven toch altijd wel leuk om te doen. Wat ook een erg leuk spel is om te doen in groep, is 'Weerwolven' of 'Show It'. Dat laatste heb ik zelf en vindt iedereen altijd erg leuk. Moet je maar eens opzoeken ;)

 Room make-over!
Geef je kamer een compléte make-over. Natuurlijk begin je eerst met het opruimen van alle spullen die je de afgelopen weken op de grond hebt gesmeten. Ik begin altijd met mijn kleren. Dan de kleine spulletjes opruimen en vervolgens de decoratie rechtzetten. Dan begint het echte werk. Maak eerst een lijstje van wat je allemaal wilt gaan veranderen. Je hoeft hiervoor echt geen nieuw bed te gaan kopen! Het kan ook simpel: zorg er gewoon voor dat jouw kamer uniek is. Wie zegt dat een barbiepop niet als juwelenhouder kan worden gebruikt? Wat ook leuk is is je muur hélemaal vol plakken met posters, knipsels, foto's... Of waarom niet je bed?

Hou een photoshoot
Zoek een goede locatie uit om een paar mooie foto's van jezelf te maken. Voorbeelden? Een bos, de stad, het strand -al is dat misschien wat koud-, een winkelcentrum, ... Natuurlijk kan het ook gewoon bij je thuis. Voor een witte muur kan ook erg professioneel lijken. Nog leuker is om dit met je beste vriendin te doen!

Wat gaan jullie doen deze vakantie?

Liefs, Chloé