Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

woensdag, februari 15

Lookalike: Nina Dobrev & Amanda Bynes.


Bonjour! Toen ik gisteren aan het rondkijken was op weheartit, ontdekte ik dat twee van mijn favoriete actrices -Nina Dobrev en Amanda Bynes- best wel op elkaar lijken...

Amanda Bynes -bekend als Viola Hastings in 'She's the man' en Penny in 'Hairspray'- is ongetwijfeld één van mijn favoriete actrices. Ik moet gewoon spontaan lachen als ik Amanda zie.

Nina Dobrev -die, zoals iedereen wel weet, Elena speelt in The Vampire Diaries'- ken ik nog niet zo heel lang, maar ik vond steeds dat ze me aan iemand doet denken. Toen ik gisteren wat rondneusde op weheartit vond ik haar: Amanda Bynes. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar ik vind dat deze 2 best wel op elkaar lijken... Nog niet overtuigd? Vergelijk dan eens deze twee foto's...

Tumblr_lzfbv94y5o1rnttbgo1_500_large   

Toen ik eens opzocht of er nog mensen waren die vinden dat deze 2 actrices op elkaar lijken, vond ik foto's van Nina Dobrev die vergeleken wordt met Victoria Justice - meer bekend als 'Tori' in Victorious.

Oke, ik moet toegeven dat deze twee wel iétsje meer op elkaar lijken...
Ik ben trouwens volop bezig aan een nieuwe layout. Als hij lukt, komt hij er waarschijnlijk deze week nog op. De header met Ariana Grande is trouwens maar tijdelijk, omdat ik hem niet zo heel mooi vind. ;)

Welke celebs vinden jullie op elkaar lijken?

Liefs, Chloé.