Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zaterdag, februari 11

Wanna be my valentine? #hottielijst.



Tumblr_lz6wsmfdzd1r962swo1_500_large
Bonjour! Omdat het dinsdag Valentijn is, wou ik een paar speciale postjes gaan schrijven die iets te maken hebben met dit 'feest'. Dit postje is voor alle personen die net als mij al een hele week op zoek gaan naar de mooiste jongen van de school om dan te doen alsof het je vriendje is. Ach, waarschijnlijk is niemand zo zielig als mij - niet dat ik zielig ben, ik kan best leuk zijn. Ogod, mijn reputatie! Anyways, in dit postje laat ik jullie een paar jongens zien die ik mooi vind - uiteraard niet die jongens van bij mij op school, maar dé hotties van dit moment. Benieuwd?
 Ik heb gemerkt op school dat er een heleboel mensen tegen Valentijn zijn. Ze vinden dat er geen speciale dag mag bestaan, omdat 'echte liefde voor eeuwig is'. Enzo. Ik vind die verschillende meningen best wel grappig. Wat ik van Valentijn vind? Ach, het maakt me niet zo heel veel uit. Ik denk dat het geweldig moet zijn als je op Valentijn een roos of iets anders krijgt van je vriendje, maar het is niet dat ik het haat omdat ik geen vriendje heb.


Hier is hij dan. Mijn hottielijst. Klinkt best wel cool. Dit zijn dus met andere woorden jongens die ik persoonlijk mooi vind. Ik vind het moeilijk om te zeggen wat 'mooi zijn' is. Ik zou nooit -maar dan ook echt nooit- verliefd worden op de populairse, mooiste jongen van de school. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet kijk naar uiterlijk -zeker wel- maar ik vind innerlijk belangrijker. Toch heb ik geprobeerd om voor één keer wél alleen maar naar het uiterlijk te kijken. Nouja, veel kijkplezier!

Ik heb speciaal voor jullie -wat ben ik toch lief- de volledige naam van deze hotties opgezocht. Best wel grappig om eens te lezen hoe lang die namen soms wel zijn.

Tumblr_lww52wsz4r1qkh2loo1_500_large
Zachary David Alexander Efron
Oftewel: Zac Efron. Zuuucht. Die ogen, die lach! Zac Efron was eigenlijk zo'n beetje de eerste jongen die ik ooit een hottie heb genoemd. Natuurlijk was ik gek op de rol die hij speelde in High School Musical, wie niet? Een paar jaar later zag ik hem in 17 Again, waar ik Zac alweer geweldig vond. Ik vind dat hij geweldig kan acteren en natuurlijk ziet hij er ook fantastisch uit.

Tumblr_lq6olplc0p1ql5qdho1_500_large
Paul Thomas Wasilewski
 Ofwel: Paul Wesley aka Stefan Salvatore uit The Vampire Diaries. Ik ken Paul Wesley eigenlijk nog maar een week, maar ik was meteen verliefd. Wasilewski vind ik trouwens een geweldige naam om uit te spreken -Wa-si-leeew-skii. Haha.

Tumblr_lavaqrhaza1qcixpoo1_500_large
Hugh Dancy
Oftewel Luke Brandon uit 'Confessions of a shopaholic' en Prins Char uit 'Ella Enchanted'. Als ik iemand op nummer 1 zou moeten zetten in deze hottielijst, dan zou dat wel Hugh Dancy zijn. Wat ik van hem vind? Met één woord: JUMMIE!

Tumblr_ln3fnlmb9v1qijcxeo1_500_large
Liam Payne
Er moést gewoon iemand uit One Direction in deze lijst staan, en ik heb gekozen voor Liam. Ik vind hem het leukst & het mooist van de 5. His face, his smile, his eyes: A-DO-RA-BLE!

Dit waren dus 5 jongens die ik persoonlijk mooi vind.
Wie is jullie celebrity crush?

Liefs, Chloé

P.S: Wat zouden jullie ervan vinden als ik eens een filmpje zou gaan maken? Stem op de enquête of laat hier een reactie achter, alsjeblieft? C;