Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

maandag, maart 26

'Cause she's the It-girl - Ashley Benson.

Tumblr_lidwf9bfke1qfh380o1_500_large
Bonjour! Als iemand me ooit zou vragen op wie ik wel zou willen lijken, dan zou ik zeggen: 'Ashley Benson. Defenitly Ashley. Duh.' Ashley Benson -beter bekend als 'Hanna Marin' uit 'Pretty Little Liars', is zo'n persoon waarvan ik tienduizend posters zou kunnen ophangen aan mijn muur, of al haar twitterberichten zou kunnen lezen. En dat is heel wat voor mij, aangezien ik niet zo'n persoon ben die echt een 'idool' heeft. In dit postje ga ik jullie wat meer vertellen over deze geweldige actrice & waarom ik haar juist zo geweldig vind.

Tumblr_lgo014ngr41qb1u9to1_500_large
Ashley Benson ken ik natuurlijk van de serie 'Pretty Little Liars', waarin zij de rol van Hanna Marin vertolkt. Hanna is mijn favoriete PLL-personage. Dat is waarschijnlijk een van de redenen waarom ik Ashley zo geweldig vind. Nu denken jullie waarschijnlijk: Hé? Ik dacht dat Spencer jouw favoriete PLL-girl was ?
Klopt. Of eigenlijk, klopt half. Ik heb zo van die dagen dat ik voor mijn kleerkast sta en denk: 'Wat zou Spencer aantrekken op een dag als deze?' Omdat ik haar gewoon GE-WEL-DIG vind, wil ik op haar lijken. Dan heb ik zo'n typische IkwilopSpencerHastingslijkenwantdieiszoperfectenheeftoxfords-dag. Maar soms vind ik Hanna Marin nét iets leuker. Ik denk dat dat komt omdat Hanna een echt verhaal heeft, PLL-fans zullen mij wel begrijpen. Ze heeft zo'n sterke persoonlijkheid. Zij heeft ervoor gezorgd dat ze van 'mollig meisje op de achtergrond' naar 'dé It-girl van Rosewood High' veranderde. Respect!
Tumblr_lnni7t7mtp1qk0np5o1_500_large


En ok, ik weet dat Hanna Marin maar een personage uit een boek is, maar er zijn waarschijnlijk ontelbaar veel meisjes die naar haar opkijken. And so do I. Misschien is het wel Hanna die ik zo geweldig vind, in plaats van Ashley Benson zelf...

 Tumblr_lhq80cqkek1qgr8xbo1_500_large


Liefs, Chloé.