Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zaterdag, maart 10

February in pictures.

Februari was voor mij eigenlijk een heel rustige maand. Ik ben wel eens naar de cinema geweest met een vriendin, maar daar bleef het dan ook bij. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de hele maand niéts gedaan heb! In dit postje toon ik jullie een paar foto's van wat ik in februari (en het begin van maart) gedaan heb

Een verhaal waaraan ik aan begonnen ben.


Mijn kamer is volgens mij nog nooit zo rommelig geweest! ;o


Een collage van een aantal van mijn favoriete weheartit-foto's. :)

Foto's maken voor dit postje.

 
Deze leuke spiegel heb ik kunnen kopen voor maar 5 (!) euro. Ik ben er echt superblij mee!


Nail art inspired by HEMA. :D


Op een familiefeest! Van links naar rechts: Ik, mijn neefje, zus.
 
Ik had écht een nieuwe profielfoto nodig voor facebook! Is deze mooi?! Nouja, dit ben ik dus. Just and ordinary girl. ;)

 Ik weet het, het zijn er niet veel. Maar ik had er nog wel een paar van mijn vriendinnen en ik op school, maar die staan op mijn gsm. Zodra ze op de computer staan, toon ik ze waarschijnlijk wel!

Liefs, Chloé x