Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

donderdag, maart 22

Sorry for being so damn lazy.

Tumblr_m18wgzk8cr1rruam1o1_500_large
Bonjour! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb al een hele week geen postjes meer geschreven! Ik heb de laatste tijd gewoon geen inspiratie, en beter geen postje dan een slecht postje, toch ? Het zal wel door de examens komen, denk ik. Ik begin maandag. -diepe zucht-. Zijn jullie al begonnen? Ik vind het zo vreselijk dat het zo'n geweldig mooi weer is en ik gewoon de hele avond binnen moet zitten leren! Oh, ik heb trouwens iets positiefs ontdekt aan deze vervelende tijd! Als ik namelijk examens heb, vind ik school opeens gewéldig. Ben ik de enige? Hopelijk niet. Anyways, ik wou even zeggen dat ik dus de komende dagen niet zo veel zal kunnen bloggen. Ik heb vrijdag gedaan dus dan komen er waarschijnlijk wel weer postjes online. Nog heel veel succes allemaal met jullie examens en tot vrijdag! (En nogmaals sorry, natuurlijk.)