Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

vrijdag, maart 2

Looking for 'oxfords'.

Tumblr_lnt1ajo7so1qb6f1po1_500_large
Bonjour! Zoals in de titel al te lezen, ben ik op zoek naar 'Oxfords'. (zie foto) Ik vind dit soort schoenen zo ontzettend mooi, maar het probleem is dat ik ze nergens vind. Ok, ik heb nog niet echt gezocht, maar het is natuurlijk handiger als ik al zou weten wáár ik moet zoeken. Dus...Als er mensen zijn die dit soort schoenen ergens gezien hebben, of hebben (nog beter natuurlijk :D), willen jullie dat dan alsjealsjeblieeef zeggen? :D
Klik op 'meer lezen' om te zien wélke kleur enzo ik juist bedoel. Whoopwhoop. -sorry random thoughts-.

Het mooiste vind ik de kleur donkerbruin voor deze schoenen. Maar een iets lichtere tint, zoals op de foto hieronder, vind ik ook wel leuk.

Tumblr_lvf30sapo11qad2wmo1_400_large


Tumblr_log5w7msfz1qhkpseo1_500_large
Hier gaat het om de linkse, die vind ik namelijk het mooist.

Hoe ik hierop gekomen ben?
 Ik zag mijn grote idool Spencer Hastings -typisch mij om een idool te hebben die eigenlijk geen echt persoon is, maar een personage uit een tv-serie xd- hiermee aanlopen in een aflevering van Pretty Little Liars. Ik vond haar outfit niks, maar haar schoenen hebben me betoverd. Mooi gezegd, niet? Haha.
En gisteren zag ik dat 'Rosalie aka Rockslita' ook zo'n soort schoenen heeft. En ja, toen moést ik ze gewoon hebben. Wauw, nu vind ik mezelf echt als zo'n verwende Hannah Montana-imitatie klinken. ;)

Ik hoop echt dat iemand weet waar ik deze kan vinden, je zou me er echt heel blij mee maken!

Liefs, Chloé