Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

vrijdag, maart 16

Let's have a look in the past.

Img1476754259_large
Bonjour! Yay, ik ben zó blij dat het weekend is! Die laatste twee dagen waren er echt te veel aan, denk ik. Vooral als je, net zoals mij, ziek bent. Oke, zo erg is het nu ook weer niet, maar deze middag had ik toch wel even dat 'help, ik ga flauwvallen'-gevoel. Buikpijn, keelpijn, duizelig en ik moet ook constant hoesten. Maar ach, nu heb ik weer eens een excuus om de hele avond in de zetel te liggen.(: In dit postje ga ik eens terugkijken in het verleden, wat betreft mijn blog. Wat ik al bereikt heb, wat mijn meest gelezen postjes zijn enzovoort. Maar ik ga ook kijken of íkzelf, als persoon, eigenlijjk veranderd ben. En dat ga ik afleiden van de postjes die ik een jaar geleden geschreven heb. :)

Op dit moment heb ik met fairytalesaddicted 82 volgers, waar ik heel blij mee ben! Het is natuurlijk altijd leuk als je bij ieder postje in de 20 commentjes krijg, maar met mijn gemiddeld 7 commentjes per postje ben ik ook al heel blij !
Dus aan al mijn lieve lieve volgers & mensen die deze blog soms wel eens bezoeken: DANKJEWEL !
Zoals je kan zien, schrijf ik volgens mijn labels het meest over mode, dingen die mij inspireren & persoonlijke dingen. Ik heb ooit eens een enquête gehouden over wat jullie meer wouden zien, en toen bleek duidelijk dat jullie het liefste de persoonlijke postjes lezen. Daarom ben ik begonnen met 'Dear Diary'. In 'Dear Diary' vertel ik jullie over wat ik de afgelopen dagen gedaan heb, wat me dwarzit, maar ook over mijn dromen en gedachten, want dat is natuurlijk waar een dagboek voor dient. En, tot mijn grote verbazing, krijg ik er echt geweldige reactie's op! Volgens mij zijn de postjes van 'Dear Diary' degenen waar ik het meeste commentjes mee krijg.

Wat ik ook altijd leuk vind, is eens terugkijken naar postjes die ik een jaar geleden geschreven heb. Ik heb gemerkt dat mijn schrijfstijl wel een beetje veranderd is, en ook de manier waarop ik foto's in mijn postjes zet.


Mijn eerste postje! Grappig om dit terug te zien, haha! Zoals je kan lezen was ik eigenlijk van plan om op deze blog ook mijn tekeningen te gaan laten zien, wat er eigenlijk niet echt meer van gekomen is. Als ik het nu zo zie vind ik dit 'welkomsttekstje' eigenlijk vreselijk onorigineel!

Toen ik deze foto van mijn kamer (een jaar geleden) zag, keek ik meteen hoe het er nu uitziet. Vergeleken met toen, is mijn 'vensterbankachtigiets' bijna leeg! Dat komt omdat op een bepaald moment mijn muur geschilderd moest worden, zodat ik alles eraf moest halen. En, lui als ik ben, heb ik het nog steeds niet helemaal teruggezet.

Hahahahaha. Ik dacht dat ik veel veranderd zou zijn, maar eigenlijk kloppen de meeste dingen hiervan nog! Ik ben nog steeds een postkaartjesverzamelaar, ik dans nog steeds en kijk bijna nooit tv. (Ietsje meer, want nu ken ik GLEE) Enkel het manga sparen ben ik beu geworden, dus daar ben ik dan maar mee gestopt.


Deze vind ik persoonlijjk het leukst! Dit stukje tekst was van een tag waar ik telkens moest kiezen uit twee dingen. Die zin 'Eigenlijk draag ik niet zo veel make-up', vind ik wel grappig. Het lijkt wel of ik van een Shelly-popje naar een grote Barbiepop veranderd ben! Ik kan nu gewoon écht niet meer zonder lipgloss en foundation.

Ik hoop dat jullie dit een beetje interessant vonden, ik vond het in ieder geval erg leuk om eens terug te gaan in de tijd !

Liefs, Chloé