Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, augustus 19

100 followers + follow me on bloglovin!

Tumblr_m8ee09xozl1qbwiabo1_1280_large
Toen ik deze middag mijn blog checkte, was ik echt superblij! Ik heb namelijk de 100 volgers bereikt, yes!

Larissa, mijn penpal uit Amerika, besloot vandaag mij te volgen en is daarom mijn 100ste volger. Thank you so much, Larissa! 

Misschien herinneren jullie het je nog, maar toen ik 99 volgers had, heb ik besloten een filmpje te gaan maken wanneer ik de 100 volgers zou bereiken. Daar ga ik me dan ook zeker volgende week mee bezig houden! Ik weet nog niet zeker wat het wordt, waarschijnlijk een shoplog of een roomtour. Maar als je nog leuke ideeën hebt, hoor ik ze graag!

Het heeft een tijdje geduurd voor ik van de 99 naar de 100 volgers ging. Dat komt omdat -blijkbaar- sommige mensen mij niet kunnen volgen met Google Friend Connect (GFC). Daarom vraag ik jullie heel vriendelijk -hihi- om mij ook met Bloglovin te volgen. Ik volg jullie graag terug!

Natuurlijk heb ik ook een paar doelen nu ik de 100 volgers heb bereikt - ja, ik vind dit echt heel speciaal, haha. Zoals ik al zei, wil ik een of meerdere filmpje(s) gaan maken voor mijn blog. Ik wil ook meer werken met mijn eigen foto's, in plaats van foto's van weheartit of tumblr. En natuurlijk wil ik ook steeds leukere (en moeilijkere) nailarts gaan uitproberen. Dat zijn een paar van mijn 'doelen', ik hoop dat ik ze ook echt ga doen.

Dus...op naar de 150 volgers, denk ik?