Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

dinsdag, augustus 14

NYC review: Mint Macaron & Rosy knows.

Rosy Knows en Mint Macaroon zijn twee lakjes die ik nog niet zo lang heb. De laatste tijd koop ik meer en meer producten van NYC, omdat ik het eigenlijk wel een goed merk vind. Vandaag review ik deze twee kleurtjes voor jullie.




Rosy Knows en Mint Macaroon zijn allebei nagellakjes van het merk 'New York Colors'. Beide zijn te koop in het Kruidvat voor €2.99, budgetproof dus!


Het eerste lakje die ik kochtte, was 'Mint Macaroon'. Dit kleurtje doet mij echt denken aan Frankie Stein van Monster High, haha. Op de foto is het kleurtje wel ietsje donkerder dan in het echt, normaalgezien is het meer pastelgroen. 
'Mint Macaroon' dekt na 2 laagjes, lakt zeer goed en heeft een mooie, pastelgroene kleur. 


'Rosy Knows' was het tweede lakje dat ik meenam uit het Kruidvat. Ik vind deze naam er heel goed bij passen, want het kleurtje doet me ook echt wel denken aan rozen. Ook vind ik het heel chique staan.

Ik ben persoonlijk iets minder tevreden over dit lakje dan over mijn andere NYC-nagellakjes. Deze nagellak is echt heel waterachtig, en 'glimt' naar mijn mening iets te veel. Maar dan kan natuurlijk afhangen van wat je zelf mooi vind. Deze nagellak dekt trouwens na twee laagjes. 

Hebben jullie deze kleurtjes al?

Liefs