Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

vrijdag, augustus 10

Grasgroen.


Tumblr_lns43g2v9u1qkg1h5o1_500_largeBonjour! Gisteren ging ik samen met mijn zus en buurmeisjes de stad in, om voor dat meisje een sjaal te gaan kopen, nagellak voor mij en een tijdschrift voor mijn zus en het andere buurmeisje. Toevallig was er die dag een rommelmarktje in de straat waar we doormoesten, maar helaas was het ook echt alleen maar rommel. Een sjaal hebben we niet gevonden, maar ik heb wel een nagellakje gekocht. Toen we aankwamen bij de make-up afdeling van Kruidvat, liep ik natuurlijk meteen naar het Catrice en Essence-rek. Maar omdat ik hun kleurtjes de laatste tijd niet meer zo mooi vind, ging ik eens kijken bij 'NYC', waar ik al 3 lakjes van heb. En Ohmygod, daar zag ik echt zo'n geweldig kleurtje! Het was een soort van grasgroen, perfect gewoon. Dus natuurlijk neem ik dat groene kleurtje -plus nog een blauw- uit het rek, maar dan zie ik plotseling iets leuks in een rek van Essence. Dus ik zet mijn grasgroene, prachtige nagellakje op een soort van 'bijrekje' van Catrice, en ja, je raadt het al. Een vreselijk mooi meisje met een grote zonnebril (Hallo? Het regende buiten!) en een bitchy blik neemt mijn grasgroen nagellakje mee. Het was het laatste! Het allerlaatste! Mijn buurmeisje zei nog van 'Zeg het, zeg dat jij het eerst had gezien!'. Maar dan stel ik me van die Hannah Montana-scènes voor, waarin twee meisjes als leeuwen vechten voor een nagellakje. Natuurlijk was het niet zomaar een nagellakje, het was hét nagellakje. En ja hoor, ik heb een nieuw doel: ik moet moet moet moet moet het lakje 'High Line Green' van New York Colors hebben! Hebben jullie dat al eens gehad, dat je iets gewoon moét hebben?! Tot zover mijn avontuur van vandaag...