Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

donderdag, augustus 30

Tumblr.

Bonjour! Zoals iedereen waarschijnlijk wel gemerkt heeft, heb ik al een hele tijd niet meer gepost. Het laatste échte postje -het allerlaatste was namelijk gewoon een foto- is geschreven op 22 augustus, shame on me! Maar ik wil dus even zeggen dat het waarschijnlijk nog een paar dagen zal duren voor ik weer postjes zal schrijven. Ik dacht dat ik in de vakantie heel veel tijd zou hebben, maar het tegendeel is waar. Ik ben de hele tijd druk bezig met opruimen, dingen voorbereiden, afspreken met mensen, uitrusten... (Is het raar om te zeggen dat ik druk bezig ben met uitrusten? Nevermind.) Ik wil echt een nieuwe start maken. Opnieuw beginnen enzo. Ook zit ik er aan te denken om in het Engels te gaan schrijven. (Ik heb dit al eens eerder gedaan, maar na 3 postjes gaf ik het al op, again: shame on me.) Wat vinden jullie? Engels of Nederlands? Het lijkt me gewoon leuk om ook volgers uit andere landen dan België en Nederland te hebben, en zo leer ik ook nog eens wat bij. Wat ik ook nog even wou zeggen, is dat ik eergisteren tumblr heb aangemaakt. Ik vind tumblr echt a-ma-zing! (Natuurlijk, het is als bloggen maar je hoeft er niet zo veel werk in te steken...) Jullie kunnen mijn blog vinden op http://beingpreppyandfabulous.tumblr.com. Follow me, pleaseeeeee? Ik volg zeker terug! xoxo, Chloé