Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, april 15

Dear Diary, life is moving too fast.

Tumblr_lqao7ctqso1qm37w7o1_500_large
In 'Dear Diary' vertel ik jullie wat ik de afgelopen dagen gedaan heb. Ik vertel over mijn leven, wat me bezighoudt, wat me dwars zit, positieve digen, maar ook negatieve dingen. Maar ik schrijf vooral over mijn dromen, want waar dient een dagboek anders voor?

De laatste dag van de vakantie heb ik -zoals gewoonlijk- nog vanalles te doen. Ik heb nog een taak wiskunde, mijn boekentas moet nog gemaakt worden, mijn blaadjes van tijdens de examens moeten nog opgeruimd worden, ik moet mijn superstijlvolle -kuchkuch- turnkledij terugvinden, badpak passen, en het ergste is: IK HEB DE HELE NAMIDDAG DANSOPTREDEN! Oh, help.

Ik loop al de hele week gestresst voor dat optreden. Gelukkig komt er vandaag geen familie kijken. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik doe dingen altijd beter wanneer er geen mensen die ik ken toekijken. Het optreden staat geheel in het teken van Disney. Super! Ik ben echt een Disneyverslaafde. Wij dansen op 'Kleuren van de wind', 'Kom erbij', 'You'll be in my heart' en 'We're all in this together'. Yeah, High School Musical als finalelied. (:

04234jb_185746480_large
Eigenlijk vind ik het niet zo heel erg dat het morgen terug school is. Ik word soms een beetje depressief van vakantie, hoe raar het ook klinkt. Ik heb gewoon sociale contacten nodig, ofzo. Haha, dit klinkt echt raar.

Veel was het niet voor vandaag, maar ik moet me nu gewoon heel erg haasten om nog op tijd klaar te geraken voor dat optreden. Wish me luck? C:

Greetings from Chloé
xxx