Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, april 29

Looking for: boat shoes.

Een paar weken geleden zag ik in de Joepie -mijn favoriete tijdschrift (behalve 'Elle' natuurlijk)- deze leuke schoenen staan. Ze stonden geloof ik bij de fashion rubriek, gecombineerd met een shortje en een loshangende blousse. Ik vond die combinatie zo mooi dat ik nu al drie dagen aan niets anders kan denken dan  'IkwilzeIkwilzeIkwilze'...Hebben, dus!

Mijn vraag aan jullie is dus: hebben jullie enig idee waar ze zo'n soort schoenen verkopen? 
Gisteren ben ik naar de zee geweest, toen heb ik daar echt een prachtig paar gezien, van het merk 'Portside Blueport'. Helaas hadden ze die niet meer in mijn maat. Dus toen ik thuiskwam ging ik natuurlijk meteen dat merk opzoeken, maar helaas. Geen website. Ook niets maar dan ook niets van informatie te vinden. :(

Toen kwam ik op een Amerikaans winkelcentrum, genaamd 'Nordstrom', waar ze ook zo'n soort hebben die ik wel mooi vind. Maar natuurlijk kan ik niet zomaar even naar Amerika gaan vliegen om eventjes een paar schoenen te gaan kopen. Stel je voor: ik kom toe in Amerika en besef dat ze er niet meer in mijn maat zijn!

Om jullie even een beeld te geven van wat ik juist bedoel, heb ik een paar foto's opgezocht...

X_7e1bf5c5_large

Tumblr_lj83r7tj0c1qgvxqco1_500_large

Tumblr_lnpr986wm81qj86j5o1_500_large

163613_10150116194141019_574021018_7623782_1552631_n_large

Tumblr_m2qugbavhz1qgj6jvo1_500_large
Ok, deze zijn dan wel voor de mannen, maar ik vond de foto gewoon leuk. :D

B58022
Docksides. Deze vind ik best wel mooi, al is het niet perfect wat ik in mijn gedachten had. 

 
B57973
In dit kleur vind ik de Docksides ook wel leuk.

Ik hoop echt zó hard dat iemand hier weet waar ik deze prachtjes kan kopen. 
Ohja, ik woon in België. Maar morgen ga ik naar Maastricht, dus als iemand weet of ik deze kan kopen in Maastricht, let me know! Alsjeblieeef? C:

Wat vinden jullie trouwens van deze stijl?

Liefs, Chloé <3