Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

donderdag, april 5

Dear Diary.


Tumblr_m0znb2zo2k1r61ap3o2_500_large
In 'Dear Diary' vertel ik jullie wat ik de afgelopen dagen gedaan heb. Ik vertel over mijn leven, wat me bezighoudt, wat me dwars zit, positieve digen, maar ook negatieve dingen. Maar ik schrijf vooral over mijn dromen, want waar dient een dagboek anders voor?

Ik kan maar niet geloven dat het alweer donderdag is. Zijn er echt al vijf dagen van de vakantie voorbij? Aan het begin van de paasvakantie had ik mezelf voorgenomen iedere dag iets te gaan doen. Ik zal dan wel niet uitgerust zijn als de school weer begint, maar dan heb ik er tenminste écht iets aan gehad. En ik moet zeggen, het lukt goed! Vrijdag ben ik samen met een paar vriendinnen gaan winkelen, en 's avonds bleven we allemaal samen bij iemand slapen. Zondag was de ronde van Vlaanderen, maar ik bleef lekker thuis, omdat ik ziek was (bij die vriendin hadden we maar 4uur geslapen). Maandag ben ik samen met mijn twee buurmeisjes gaan shoppen en hebben we een paar superleuke foto's getrokken. (Onderandere die van 'Picture of the day'). Dinsdag ben ik alweer de hele dag weggeweest, om cupcakes & cakepops te maken bij een vriendin - foto's komen nog. En gisteren was ik ook al niet thuis.

Lotje & Chloe op het strand.

Waarschijnlijk ga ik vandaag naar The Hungergames gaan kijken, samen met mijn mama en zus. Ik heb er echt zo'n zin in! Volgens mij is dat echt wel een geweldige film. Als we thuiskomen, komt mijn beste vriendin slapen. Alweer een drukke dag dus! ;)

Ik heb deze vakantie ook een echt doel. Ik wil de komende twee weken (oke, een week en een half) alle films van Harry Potter bekeken hebben. Ik wou eerst ook alle boeken gaan lezen, maar dat lukt me toch niet. Ik doe dit omdat ik vind dat Harry Potter gewoon films zijn die je moét gezien hebben. Am I right? :D

Tumblr_loi4ook4hv1qb8a3ro1_500_large

Misschien hebben jullie het eergisteren gelezen, maar ik ben dus begonnen aan mijn 'Picture of the day Project'. Hierbij heb ik mezelf bevolen iedere dag een foto te trekken van iets wat ik heb gedaan. Ik was eerst van plan telkens die foto de dag erna op mijn blog te zetten, maar ik heb besloten dat ze er zondag opkomen. Allemaal samen dan. Daarom heb ik dus ook de vorige twee postjes verwijderd.

Wat jullie nog mogen verwachten op fairytalesaddicted? Een shoplog -waar ik echt snel eens aan moet beginnen, want er komen steeds dingen bij-, de foto's van het Picture of the day Project, een verslagje van The Hungergames, een review over een make-up product -waarschijnlijk wordt het de Photo Finish foundation van Catrice-, en waarschijnlijk ook nog eens een nailart, want ik heb toch ook niet voor niets mijn nagels laten groeien en weer sterk worden. Wauwie, dat was dus allemaal 1 zin! Hehe.

Ik weet het, veel interessants had ik niet te vertellen, maar ik moest gewoon even mijn gedachten ordenen, ofzo. Ik beloof jullie plechtig dat de Dear Diary van volgende keer een beetje boeiender zal zijn!