Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

donderdag, april 12

Shoplog januari-maart: deel 1.

Bonjour! De afgelopen drie maand heb ik best wel veel gekocht, maar het kwam er nooit van een shoplog te maken. Vandaag besloot ik dus een uurtje vroeger op te staan om foto's te gaan nemen. Ik heb de shoplog opgesplitst in twee delen: beauty-producten en kledij. Vandaag toon ik jullie wat ik zoal geshopt heb van beauty-producten.

Ik wil ook nog even sorry zeggen, want ik had gezegd meer te gaan schrijven, maar het is er niet echt van gekomen. Eén van de redenen daarvoor is dat mijn internet de laatste tijd raar doet. Er komen steeds van die irritante pop-ups op mijn scherm. Bij Google Chrome is dit minder, maar het is er wel. Weet iemand hoe je dit kan vermijden? Ik ben helemaal niet zo goed in zo'n zaken, en aan mijn pappie die dit heel goed zou kunnen oplossen, durf ik het niet te vragen. Stel dat ik een gevaarlijk programma gedownload heb, ofzo. 

Maar nu, de shoplog...



Allereerst kocht ik -al een hele tijd geleden- twee lipsticks van Catrice. De rode lag in het kortingbakje, de roze niet. Zo'n roze kleur wou ik al heel lang, maar eigenlijk valt ie een beetje tegen. Mijn lippen lijken superdroog als ik deze opheb, en de rode is ook al niet perfect, die is gewoon té rood naar mijn zin. Achja, volgende keer koop ik wel een lipglossje.


Dit oogpotlood van Essence kocht ik samen met mijn beste vriendin C. Ik had nog geen oogpotlood en ik ben heel blij dat ik dit gekocht heb. Ik kan gewoon echt niet meer zonder. Ik weet nog niet of ik dit ook op school ga dragen, maar thuis zéker wel!


Dan heb ik ook nog 2 foundations van Catrice gekocht. De rechtse had ik het eerst gekocht, en deze vond ik echt geweldig! Over de linkse had ik heel veel goede revieuws gelezen, en ze hebben gelijk: deze is ook wel goed voor z'n prijs (ongeveer 7 euro, dacht ik). Ik zou echt niet weten welke ik zou moeten kiezen, misschien maak ik wel eens een revieuw over beide om ze te vergelijken..


Deze leuke, lichtroze oogschaduw van Catrice behoorde volgens mij tot de Limited Edition 'Nymphelia'. Ik vond dit een hele mooie kleur, maar toen ik thuiskwam en hem aanbracht, besefte ik dat die kleur mij niet echt staat. Ik heb het veelvoorkomend probleem met roze oogschaduw: mijn ogen zien er moe uit. Maar de verpakking is zo schattig dat deze toch nog altijd op mijn make-up tafeltje staat.


Nivea dagcrème, op aanraden van mijn mama. Volgens haar is mijn huid o-zo-droog en had ik o-zo-dringend een goede dagcrème nodig. Deze draag ik niet zo veel, volgens mij kan mijn huid er niet zo goed tegen.


Doordat ik gestopt ben met nagelbijten, zijn mijn nagels nu best wel lang. (Of toch lang genoeg). En daardoor splitten ze weleens (lees: heel vaak). De rechtse Nail hardener van 2True had ik het eerst gekocht, later die van Essence. Persoonlijk vind ik die van Essence het best.


Deze drie nagellakjes vond ik echt geweldig! Eigenlijk is het derde van mijn zus. Vooral het roze nagelllakjes, genaamd 'The Pinky and the brain' vind ik erg mooi. 


Om af te sluiten nog drie nagellakjes van Essence. Een wit met glinstertjes, een zwart met glinstertjes en een nude-kleurtje. 

Hebben jullie deze week nog leuke dingen geshopt?

Liefs, Chloé.