Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

maandag, juli 30

Back in town + verslagje Spanje.

Bonjour! Sinds vorige week woensdag ben ik terug van 10 dagen zomerkamp in Spanje, en het was echt awesome. Het weer was natuurlijk geweldig maar het leukste vond ik om gewoon 10 dagen samen te zijn met vriendinnen. Ik heb echt veel dingen gedaan die ik anders nooit zelf zou gedurfd hebben, en ben ook een dag naar Barcelona geweest. Barcelona is -als je Londen niet meerekent, natuurlijk- mijn favoriete stad, omdat er echt zo'n gezellige sfeer is, vind ik. Omdat ik natuurlijk mijn camera meehad, toon ik jullie in dit postje een paar van mijn favoriete foto's....:)



Twee vriendinnen en ik die het woord 'LOL' proberen te maken in het water.

Deze foto is genomen in het Park Guell in, jaja, Barcelona. Ik vond het echt een leuk effect hebben met dat kerkje enzo op de achtergrond. Ik ben het meisje helemaal links. Die hoed vond ik trouwens superleuk, jammergenoeg was hij tegen dat het kamp gedaan was helemaal kapotgescheurd.

Nog zo'n foto die van achteraan is getrokken. Drie superleuke meisjes en ik aan het zwembad. Ik ben alweer het meisje helemaal links.

In een of ander winkelcentrum in Barcelona (voor de geïnteresseerden: het lag vlakbij de haven, iets met magna..), was er een winkel genaamd 'Not just only make-up', waar ze echt ongelooflijk veel nagellak hebben. En als ik al deze schatjes zag staan, moést ik er gewoon een paar meenemen. Uiteindelijk ging ik deze winkel buiten met twee -ik had bijna geen geld meer over- nagellakjes: een simpel roze & een zwarte striper. I like! (:

Ik weet het, het waren niet heel veel foto's, maar ik wou toch nog iets posten voor ik weer gewoon verder ga met het beauty&fashionbloggen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb trouwens in de zijbalk van mijn layout nog een enquête toegevoegd, zouden jullie die vraag eens willen beantwoorden alsjeblieft? 

Liefs, Chloé