Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

vrijdag, juli 13

What's in my bag?

Bonjour. Hebben jullie al een leuke vakantie gehad? In mijn eerste week thuis -vorige week was ik op vakantie in Frankrijk- heb ik eigenlijjk best wel al veel gedaan. Maandag ben ik naar 'Snow White and the Huntsman' gaan kijken, met één van mijn beste vriendinnen, Silke. Hierover heb ik dan ook al een verslagje geschreven. De rest van de week was ik gewoon thuis, maar ik heb me zeker niet verveeld, ofzo. Ik heb echt al superveel postjes vooruit geschreven, omdat ik volgende week op kamp vertrek, maar daarover later meer!
In dit postje laat ik jullie zien wat er in mijn tas zit. Veel bloggers hebben dit al gedaan en het leek me wel leuk om te doen, omdat ik net een nieuwe tas heb ik gekocht in Zuid-Frankrijk, haha.

Mijn nieuwe tas komt van de Pimkie - ja hoor, daar ga ik dan helemaal voor naar Frankrijk. :') Ik vond 'm direct leuk en hij was ook helemaal niet duur - 7euro! Natuurlijk wel in de solden. Er kan niet zo heel veel in, maar hij is wel handig om bijvoorbeeld een schriftje in mee te nemen, omdat het een soort van 'mini boekentasje' is.

mijn zonnebril | deze heb ik natuurlijk niet mee als het slecht weer is, maar als de zon schijnt heb ik vrijwel altijd een zonnebril bij me. Deze komt uit de veritas en kostte volgens mij ongeveer 7à10 euro. een modetijdschrift | die kleine versie's van de ELLE zijn echt zo handig om mee te nemen, en precies het formaat van deze tas! Ik heb meestal wel een tijdschrift mee, want je weet toch ook maar nooit... bodylotion | deze bodylotion van ESCADA heb ik eigenlijk al redelijk lang. Ik heb geen idee van waar ik 'm heb, maar hij ruikt echt ongelooflijk goed, daarom heb ik deze dus meestal wel in mijn tas zitten. mijn portemonnee | dit schattige dingetje heb ik ooit eens gekregen bij de joepie, toen er zo'n soort van winactie was. mijn mp3 | ook altijd handig, natuuurlijk (: mijn gsm | mijn gsm heb ik ALTIJD bij me, ik kan echt niet leven zonder 'sociaal contact', haha.

Welke tas hebben jullie? En wat is bij jullie het belangrijkste dat daar in zit?

Liefs, Chloé