Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

dinsdag, juli 31

Take me to the blue lagoon.

De laatste tijd zit ik in een soort collageverslaving. Ik zag ooit een blog van een meisje die om de week een collage maakte over bepaalde trends, en ze kreeg er nog eens heel veel reactie's op ook. Toen ik op kamp ging, had ik eigenlijk voor iedere dag een collage gemaakt. Ik had verwacht dat, als ik na dat kamp thuis zou komen, de collages op mijn blog zouden staan, maar nee, mislukt. Daarom heb ik nu nog iets van een zeven collages die ik aan jullie zou tonen. Dit was mijn favoriete, een verzameling van foto's die mij doen denken aan  zomer.

Dolfijnen, palmbomen, cocktails, zonovergoten witte stranden, bloemenkransen en een helderblauwe zee. Ik kan echt uren naar zo'n foto's kijken. Vroeger vond ik het altijd helemaal geweldig om in die dikke reisboeken te kijken. Je weet wel, die boeken die je 'helpen' om een hotel te vinden, met een hele pagina gevuld met foto's van een viersterrenhotel, compleet met cocktailbar en disco. Jammer dat iedereen nu zijn hotel online zoekt en die supergeweldige dikke boeken -volgens mij- niet meer bestaan...

Een paar weken geleden heb ik de film 'The Blue Lagoon' bekeken. Ik vond die film echt zó mooi. Palmbomen en helderblauw water en dwergpapegaaitjes (bestaan die?) en hutjes enzo... Voor degenen die 'The Blue Lagoon' nog niet gezien hebben, hier is de trailer. Alleen jammer dat het hele verhaal daarin al wordt verteld...



Waar denken jullie als eerste aan bij het woord 'zomer' ? 

Liefs, Chloé