Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

woensdag, juli 11

Tastes like sugar.

Bonjour! Deze nailart had ik gisteren op mijn handen. Ja, inderdaad, ik heb suiker op mijn nagels. Ik had zin om eens iets anders te doen dan gewoon streepjes ofzo, en dus besloot ik mijn nagels te gaan besprankelen met suiker. Ik vind het resultaat echt leuk en het is helemaal niet moeilijk om te doen! (:


What do you need?
-witte nagellak
-suiker
-een doosje/bakje 
-een topcoat

How do you do it?

Je start best met een of twee laagjes witte nagellak. Je kan ook een ander kleurtje nemen, maar ik vind het het leukste effect hebben met wit - alhoewel lichtroze heel schattig is. Dan neem je wat suiker tussen je vingers en  besprankel je er je nagels mee. Doe dit nagel per nagel, lak dus niet eerst al je nagels, anders droogt de nagellak soms veel te snel op. Het doosje of bakje heb je nodig om onder je nagel te houden wanneer je die aan het besprenkelen met suiker bent. Eindig met een topcoat om je creatie langer te behouden.

Natuurlijk blijft deze nailart niet zo lang, maar ik vond het gewoon leuk om eens te doen. Het lijkt eigenlijk zeer veel op die caviar nails die je nu overal ziet, maar omdat die nog niet te koop zijn in België kan je dus natuurlijk ook gewoon suiker gebruiken.(:

2-unhas-caviar-ciate_large
De 'caviar nails' waar ik het over had. 

W A A R S C H U W I N G
Nagelbijters proberen dit beter niet. Je nagels zien er misschien nog zo verrukkelijk uit, bedenk dat er een hele laag witte nagellak onderzit! Niet opeten, dus! (;

Wat vonden jullie van deze DIY? Moet ik dit meer doen? Volgende keer komen er natuurlijk wel meer foto's!

liefs, Chloé.