Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, mei 13

Moederdag.

Happy Mothersday! Wat hebben jullie gedaan vandaag? Vanochtend ben ik vroeg opgestaan om nog snel mijn cadeautje voor moederdag te kunnen verpakken. Vroeger was alles zo simpel, we maakten een kadertje gemaakt van geverfde pastastukjes en een versje erbij, en joepie, iedereen blij. Maar omdat ik toch nog iets wil blijven geven aan mijn moeder, moet ik dus zelf iets kopen, en daar heb ik altijd zo'n moeite mee, haha. 
Dus gingen ik en mijn zus gisteren de stad in, op zoek naar het perfécte cadeautje. Het moest leuk zijn, nuttig, maar ook origineel. Uiteindelijk kwamen we buiten met een rode, hartjesvormige portemonnee, die ik zelf al heel lang wilde, hihi. Leuk? Ja. Nuttig? Ja. Origineel? Nee. EN DAN? (:
Natuurlijk was ik zo dom om alleen foto's van het cadeautje te maken nadat ik het al verpakt had, in plaats van het portemonneetje zelf. 

Deze ochtend hebben ik en mijn zus ook nog de tafel gedekt (niet dat dat zo uitzonderlijk is, ofzo) en fruitsla enzo gemaakt. Natuurlijk waren onze ouders superblij. Joepie. (Ik klinkt echt sarcastisch, maar ze waren echt blij, hoor. :D )


Sorry voor de korte en een beetje rare (?) post, maar ik ben gewoon supermoe enzo. Ok, héél slecht excuus, maar het is echt waar, hoor! Later meer hierover...

Liefs, Chloé <3