Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

vrijdag, mei 18

Dear Diary.

n 'Dear Diary' vertel ik jullie wat ik de afgelopen dagen gedaan heb. Ik vertel over mijn leven, wat me bezighoudt, wat me dwars zit, positieve digen, maar ook negatieve dingen. Maar ik schrijf vooral over mijn dromen, want waar dient een dagboek anders voor?


Soms heb ik echt zo van die dagen waarop niets meer stuk kan. De zon schijnt, ik heb geen huiswerk -want dat komt morgen wel-, het is weekend en ik heb eindelijk weer eens inspiratie voor nieuwe postjes. Toevallig heb ik vandaag zo'n dag. Ik zit momenteel dit postje te typen aan mijn net opgeruimd bureau, met het raam open zodat ik de vogeltjes hoor fluiten. Jaja, heel poëtisch allemaal, mag ook wel eens. Tussendoor check ik even een paar andere blogs en luister ik naar Sunrise Avenue en Grayson Chance. 

Nu ik vier dagen vakantie heb (nu nog 3), wil ik eens wat meer aan mijn blog gaan werken. Ik ben druk bezig met een roomtour, ik hoop dat deze er morgen opkomt. Misschien maak ik ook nog een outfitpost of de tweede helft -waar ik al zó lang aan begonnen moest zijn- van de shoplog. Wat gaan jullie doen dit weekend ?

Tumblr_lhcnlizrvo1qf821no1_500_large
Verder heb ik ook nog eens heel goed nieuws, ik ga namelijk naar Lady Gaga's concert op 30 september (denk ik?) ! Het is de eerste keer dat ik naar een concert ga, dus ik vind het echt superspannend, vooral omdat het dan nog eens van Lady Gaga is. Lady Gaga, weetjewel. Mother Monster! :D Ik vind Gaga echt cool omdat ze zichzelf durft te zijn, boven alles. Van haar liedjes ken ik lang nog niet alles, maar de meeste vind ik wel heel leuk! (:

Morgen komt er dus waarschijnlijk een filmpje online!