Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

maandag, mei 21

Lavender cupcakes and pastel colours.



Bonjour! Toen ik deze lila nagellak in het rekje van NYC zag liggen, wou ik die meteen meenemen. Ik vind het echt zo'n mooi kleur. Het doet mij denken aan lavendelvelden in de Provence, en toevallig adoreer ik die streek. Ik verlang nu alweer zo naar de zomervakantie! En lila is gewoon ook zo'n kleur die me aan de lente doet denken. En dan de tattoo, dit vind ik zoo geweldig, hihi. Ik zag dit in een filmpje van cutepolish, en wou het ook eens proberen. En ik ben echt superblij met het resultaat! Misschien maak ik hier nog een uitgebreidere post over.

De tweede foto is een close-up van de outfit die ik droeg vorige week. Het witte topje komt van Maastricht, uit de Sting. (merk: America Today) Ik vind de Sting echt zo'n GEWELDIGE winkel, jammer dat ze die in België alleen maar in Antwerpen hebben! En America Today is zeker één van mijn favoriete merken. Het doet me aan de ene kant een beetje denken aan Abercrombie & Fitch, maar ik vind het unieker, als je begrijpt wat ik bedoel. Abercrombie vind ik ook supermooi, maar het nadeel is dat er wel zeker zo'n stuk of 10 andere mensen met dezelfde sweater als jou rondlopen. Dat bedoel ik dus.

Het gilet die ik erboven draag komt ook van de Sting, en is van het merk Sutherland. Ik heb lang getwijfeld of ik deze in het blauw of in het grijs zou nemen, en eerlijk gezegd heb ik er een beetje spijt van dat ik niet voor blauw gekozen heb. Donkerblauw staat me gewoon véél beter dan dat lichtgrijs, maarja. Te laat dus.



















Onder het topje droeg ik een pastelroze broek van ZARA. Ik wou eigenlijk al heel erg lang zo'n kleur van broek, en eindelijk heb ik 'm! Wat ik wel jammer vind is dat demijne niet zo skinny is, maar dat zie je natuurlijk niet op deze foto.Ik moet wel zeggen dat het kleur er helemaal anders uitziet dan op de foto, dat is een nadeel van Photoscape...

Liefs, Chloé