Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zaterdag, mei 12

Hoe zit het met mijn challenges..?

Reading_162204557_large
Bonjour! In het begin van 2012, besloot ik om mee te doen aan 2 challenges: namelijk de reading & movie challenge 2012. Ik moet zeggen dat ik hierdoor veel meer films beginnen kijken ben, en ik maak ook weer meer tijd om boeken te gaan lezen. Benieuwd hoe ik er momenteel voor sta en wat mijn favoriete films en boeken van dit jaar waren? 

Normaalgezien moest ik dit jaar 150 films gaan bekijken en 20 boeken lezen. Die boeken lukken me volgens mij wel, maar de films, hmm.. Daarom heb ik besloten om er 100 van te maken, niet omdat ik het wil opgeven ofzo, maar omdat ik niet het gevoel wil hebben dat ik iedere week 2 films moet bekijken om die challenge te halen, snap je?  En 100 is volgens mij wel doenbaar.

Hoe ver zit ik al?

Ik zit momenteel aan 32 films. Dat wil volgens mij wel zeggen dat ik achter zit, maar ik kijk sowieso heel veel films in de auto, als we op reis gaan. Dus dan kan ik dat wel weer gaan ophalen. Ik ben wel blij dat ik de films gerangschikt heb op maand, zo kan ik goed zien in welke maand ik het meeste films heb bekeken. En wat blijkt? In januari heb ik het meest voor mij laptop/tv gezeten, ik heb namelijk maar liefst 11 films bekeken (wat heel veel is voor mij). Het minste in februari (huh, maar 3?!). 

Bij de reading challenge zit ik momentel aan 5 boeken. Ja, ik weet het, we zijn al bijna aan de helft van het jaar en ik zit nog maar aan een vierde. Maar in de zomervakantie lees ik sowieso altijd veel meer boeken, dus dat komt wel goed. En bovendien lees ik nu zowat 3 boeken tegelijk. (De Hongerspelen, The Vampire Diaries & Robijnrood). Yep, that's me. 

Mijn favoriete films van de Movie Challenge
Ik heb geprobeerd om van iedere maand de mooiste film eruit te kiezen, en dit is het resultaat.

Januari: The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1

Februari: Mean Girls

Maart: Fool's gold


April: The Hungergames

Mijn favoriete boek tot nu toe...

Pretty Little Liars 2,3,4,5. Ach, ze zijn toch allemaal even geweldig?


Wat vonden jullie de leukste film en boek die jullie dit jaar bekeken/gelezen hebben?

Liefs, Chloé.