Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zaterdag, mei 5

Daily reeds.

Bonjour! Als ik 's avonds klaar ben met mijn werk voor school, is het eerste wat ik doe meestal mijn favoriete blogs checken. Ik heb namelijk zo'n paar blogs die ik soms wel meerdere malen per dag bezoek. Benieuwd?




Chloé van de blog 'SweetBeauty' schrijft over lifestyle, fashion en beauty. De postjes die zij schrijft vind ik altijd heel leuk om te lezen, en haar layout's zijn ook altijd geweldig! Volgens mij besteed Chloé echt wel veel aandacht aan haar blog, dat kan je wel zien aan de bewerkte foto's. Zeker eens bezoeken, dus!



Veronique's blog 'A Touch of Fashion' gaat eigenlijk vooral over mode. Ik vind Veronique haar kledingstijl echt geweldig, echt een meisje om naar op te kijken! Ik ben echt altijd zó ontzettend jaloers op haar outfits!



Een blog die ik nog niet zo heel lang volg, is 'Rockslita' van Rosalie (zus van Veronique). Nog een meisje om jaloers op te zijn, met een heel leuke kledingstijl. Net als haar zus heeft ze echt GEWELDIGE outfit-postjes, zeker het volgen waard dus!



De blog 'Brechtjoee' van Brechtje bezoek ik als ik inspiratie of tips nodig heb in verband met make-up. Brechtje heeft namelijk al van superveel make-up spulletjes reviews gedaan, en ook haar ooglooks zijn het bekijken waard! 




De blog 'A fashion rainbow' van June volg ik volgens mij nog maar een maand. June is echt een heel mooi meisje met een hele leuke stijl. Net als bij 'A touch of fashion' vind ik hier de outfit-postjes het leukst! :)


Dit waren dus de 5 blogs die ik het meest bezoek, ik raad jullie aan om zeker een kijkje te gaan nemen!
Natuurlijk zijn er nog een heleboel andere superleuke blogs die ik vaak bezoek, misschien komen die wel in een volgende 'Daily reeds'!

Liefs, Chloé.