Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zaterdag, mei 26

SENT MAIL.



Bonjour. Ooh, het is echt zo'n mooi weer buiten! Eindelijk heb ik nog eens het gevoel dat België ons toch iéts anders heeft te bieden dan alleen maar dat vreselijke, vochtige, regenachtige weer. Ik krijg echt zo'n zomers gevoel als ik 's ochtends met een zonnebril op naar school kan stappen! Helaas gaat leren dan hélemaal niet. Stiekem hoop ik dat de zon zich eventjes kan verstoppen in de examenperiode, want dan mag het van mij gerust wat kouder zijn, anders kan ik me helemáál niet concentreren. Ik weet het, het is ook nooit goed, haha. 

Gisteren had ik plots heel veel zin om een brief te schrijven naar iemand. Eigenlijk heb ik daar de laatste tijd gewoon heel erg veel zin in. Toen ik twee weken geleden een brief kreeg van mijn vriendin uit Amerika, Larissa, was ik zo onzettend blij! Een brief krijgen is toch nog altijd iets helemaal anders dan een mail, of een notificatie op facebook, vind ik. En dat de brief uit Amerika komt, is natuurlijk ook wel speciaal.

Natuurlijk was het moeilijk om een hele brief in het Engels te schrijven, maar ik vind het echt leuk om te doen, dus ik heb het er wel voor over. Misschien zoek ik nog een paar pennenvriendinnen om brieven mee te schrijven... Wat gaan jullie doen vandaag? Liefs, Chloé.