Klik hier voor een correcte weergave van fairytalesaddicted.

zondag, mei 6

Mijn favoriete series.

De laatste tijd kijk ik heel erg veel naar series. Sommige bekijk ik op tv, maar de meeste download ik. Benieuwd wat mijn favoriete series op dit moment zijn? Klik dan op 'lees meer'.

Tumblr_loftd19yyq1r00j22o1_500_large 
PRETTY LITTLE LIARS
Pretty Little Liars is absoluut mijn favoriete serie. Ik hou van series met spanning en liefde erin, en Pretty Little Liars heeft dit beide. De boeken van PLL vond ik ook geweldig, zeker een aanrader!

Tumblr_l9hbr9j6wb1qd2etgo1_500_large
THE VAMPIRE DIARIES
Toen ik de dvd box van seizoen 1 van The Vampire Diaries kreeg, kon ik echt niet wachten om te kijken! The Vampire Diaries is echt zo'n verslavende serie, je moét gewoon verder kijken! 

Tumblr_lkbz7wp7wq1qg44j0o1_500_large
GLEE
Glee is echt zo'n leuke serie om te bekijken als je gewoon even wilt ontspannen. De covers van de liedjes zijn ook zó geweldig, meestal vind ik ze zelfs leuker dan het originele liedje!

Tumblr_m2ya7mraij1qbr8tyo1_500_large
GOSSIP GIRL
Van Gossip Girl heb ik nog maar één (!) aflevering gezien, dus ik begrijp er nog helemaal niets van. (Ik kijk nu gewoon op tv, dus ik ben niet met de eerste aflevering begonnen) Maar volgens mij is dit echt een hele leuke serie. Wie kan dit bevestigen? ;)


House_of_anubis_large
HOUSE OF ANUBIS
Oke, het is al een hele tijd (4 maand geloof ik) geleden dat ik hiernaar gekeken heb, maar ik ben van plan om verder te gaan kijken, nu ik weet hoe ik series kan downloaden. Vroeger was ik echt gek van 'Het Huis Anubis', en nu er een Amerikaanse versie is wil ik die dus zeker ook gaan bekijken. Volgens mij is deze ook voor een wat ouder publiek..

Volgen jullie één van deze series?
En welke series kunnen jullie mij aanraden? Let me know!

Liefs, Chloé.